Κανάλι 1, 90.4 • «Λόγω γραφής» • Μιλάμε με την Κατερίνα Παπαγεωργίου για τον «Απρίλη»

Σήμερα τ’ απόγευμα, συντονιζόμαστε στους 90.4 του Δημοτικού Ραδιοφώνου του Πειραιά (Κανάλι 1), που μπορείτε κάλλιστα να παρακολουθήσετε με ΕΙΚΟΝΑ και ΗΧΟ εδώ http://e-kanaliena.gr/ από τις 5 ως και τις 6 το απόγευμα, να μιλήσουμε για τους Απρίληδες της ζωής μας και να κουβεντιάσουμε διάφορα πικάντικα συγγραφικά κι εκδοτικά νέα, απ’ αυτά που χαίρομαι να μοιράζομαι δημόσια με φίλους και φίλες.
Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος –εξίσου κι ανυπόμονος- που θα ‘μαι καλεσμένος μιας εξαιρετικής οικοδέσποινας, της δημοσιογράφου και συγγραφέως Κατερίνας Παπαγεωργίου. Με την Κατερίνα, πρωτοβρεθήκαμε τυχαία το 2008 όταν το δεύτερό –μου- βιβλίο, ενός νιόβγαλτου ακόμα συγγραφέα που ‘χε κάνει αίσθηση στο βιβλιόκοσμο. Η συνεννόηση ήταν να βγω ένα δεκάλεπτο στον αέρα, μιας και καλεσμένη ήταν μ’ άλλην συγγραφέα του παλιού μου εκδοτικού οίκου, συμπαθέστατη σε όλα της. Αλλά η κουβέντα από μεριάς της, δεν έδινε πάσες, η Κατερίνα συντονίστηκε απέναντί μου αλλιώς και κάναμε μια ΜΑΓΙΚΗ εκπομπή, απ’ αυτές που κλαίω που δεν έχουν κρατηθεί για να μπορείτε να τις δείτε, έστω και χρόνια μετά, θα ‘χε τη σημασία του.
Όσες κι όσοι εμπιστεύεσαι, όσα ανά καιρούς ατοδεσμεύομαι, ας συντονιστούν απόψε στην WEB συχνότητα του σταθμού, γιατί με μια άξια οικοδέσποινα και δυνατότητα μιας ολοζώντανης συζήτησης διάρκειας μιας ώρας, το αποτέλεσμα μπορεί να ‘ναι εξίσου ΜΑΓΙΚΟ όπως και το 2008, αν καταλάβατε σωστά ΕΧΩ τα κέφια μου, μολονότι η ανάσα μου θα κόβεται όπως πάντα, γιατί πιστέψτε με, έχει πολύ ψύχρα, όταν σε ανεβάζουν στον αέρα ζωντανά και με ανοιχτά τα θέματα συζήτησης. Ξέρω ωστόσο ότι η Κατερίνα θα με μπλέξει στη δική της οπτική κι όλα θα τρέξουν όμορφα.